piątek, 18 lipca 2014

Wyjasnienia

Chciałam was strasznie przeprosić za to, że rozdziału nie ma już od ponad 2 miesięcy.
Tłumaczyć bym się wam mogła, ale z własnego doświadczenia wiem, że nie wielu będzie to obchodzić.
Powiem szczerze, czuje że się wypaliłam.
Nie pisałam przez tak długi czas, bo po prostu nie miałam dalszego pomysłu na to ff. Zanik weny, czy chuj ci wie co.
Nie będę pisać już tego ff bo serio, już nawet zapomniałam, co w nim jest.
Czytając inne ff odnoszę wrażenie, że pisze kiepsko i do dupy.
Mają tyle komentarzy i odwiedzin............
Teraz powiecie, że narzekam no ale cóż, pisze co mi leży na sercu.
Najbardziej chciałam przeprosić moich stałych czytelników, którzy byli ze mną cały czas.
Wybaczcie mi, że tak to się kończy, no ale uh nic na to nie poradzę.
Może jeszcze kiedyś wrócę do pisania, nie wiem.
Ale na pewno nie tego ff.
Ogromnie was przepraszam.
Pisze to bo nienawidzę zostawiać spraw niezakończonych.

Także dziękuję wam bardzo i przepraszam.


Jeżeli macie mi coś do napisania, zwyzywania, whatever (przyjmuje wszystko na klate lol) piszcie mi to na twitterze - twitter.com/lukestlz.



MIŁYCH WAKACJI MISIACZKI :)



wasza harribo xo



1 komentarz:

  1. Ym.. Hej! Nie wiem czy jeszcze tu jesteś więc...
    Więc szkoda ,że skończyłaś bloga, naprwdę fajniutko się zapowiadał!
    Mam pytanie, czy 'użyczyłabyś' szablon na mojego bloga?
    Jest śliczny ♥
    Pozdrawiam.
    Ada xx

    OdpowiedzUsuń